Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Využití Cookies

Landig LU 11000 PREMIUM

Novinka Doprava zdarma Tip
Landig LU 11000 PREMIUM

Skutečný obr mezi chlaďáky pro uskladnění až 6 ks srnců nebo 4 ks divočáků nebo až 3 ks jelenů. Doprava 3500,- Kč v rámci celé ČR! 

 

2 týdny
81 250,00  s DPH
67 148,76  bez DPH
2 týdny

ks

Záruka:
2 roky
Výrobce:
Landing



Landig LU 11000 - chladící skříň určená do vnitřních prostor

Již šestá generace chladících skříní Landig najde své uplatnění při uchování a zrání zvěřiny u mysliveckých sdružení, myslivců, drobných chovatelů, řezníků i ostatních zpracovatelů masa. Landig LU 11000 PREMIUM  umožňuje zavěšení 6 ks srnců nebo 4 ks divočáků či 3 ks jelenů v teplotě 0 až +15°C.

Ke každé chladící skříni Landig LU 11000 dostanete dárek v podobě nerezové vanky pro zachycení nečistot a přídavný FLEX závěsný systém umožňující pohodlné zavěšení zvěřiny v celkové hodnotě 4.877,- Kč.

Charakteristika:

  • chladící skříň pro 6 ks srnců nebo 4 ks divočáků nebo 3 ks jelenů
  • chladící skříň určená do vnitřních prostor, kde se okolní teplota při provozu chladící skříně pohybuje v rozpětí +5°C až +35°C (Při nižších teplotách technologie chlazení nefunguje! V případě potřeby vybírejte chladící skříně pro venkovní podmínky Vacuum-Global)
  • chladivo R 134 a
  • chlazení na vnější straně
  • užitečný objem cca 1480 l
  • vnitřní výška 2320 mm umožňující pověšení zvěře v narovnaném stavu
  • bytelná stabilní konstrukce
  • dva vnitřní závěsné systémy v délce 750 mm
  • vnější závěsný systém v délce 1000 mm s řetízkem pro uchycení ke stropu (není součástí balení, obdržíte jako dárek)
  • nosnost závěsného systému 250 kg / m
  • plně automatické odpařování kondenzátu
  • zcela skrytý výparník
  • úsporný provoz (2,1  KWh / 24 hod)
  • elektronické nastavení teploty v rozmezí 0 až +15°C
  • vysoký chladící výkon 700W umožňující rychlé dosažení požadované teploty (během 20 min bez obsahu)
  • napájení 230 V - pro zapojení nutno dokoupit adaptér pro SCHUKO zástrčku na českou zásuvku (není součástí balení)
  • TurboSystém zajišťující o 35% vyšší chladící kapacitu ve srovnání s chlaďáky nižších generací. TurboSystém umožňuje dosáhnout v krátkém čase potřebné teploty i při uskladnění velkého divočáka. Plně automatické odpařování kondenzátu nevyžaduje odmrazení. Díky optimalizaci chladícího systému je spotřeba energie o 10% nižší.
  • LWS - Tronic elektronický regulační systém pro přesné nastavení teploty s maximálním kolísáním 1°C. Díky tomuto systému lze chladící skříň použít i v prostředí s nízkou okolní teplotou, což u klasického termostatu může být problematické. LWS Tronic disponuje funkcí alarmu při rychlém poklesu teploty, digitální displej nevyžaduje výměnu baterie.
  • LaPlus nastavitelný cirkulační systém pro krátkodobé i dlouhodobé skladování. Vysoká vlhkost je optimální podporou procesu zrání masa s minimálním úbytkem hmotnosti a vysušení jeho povrchu. Cirkulační systém LaPlus zajišťuje rovnoměrné proudění vzduchu a rychlé chlazení i při plném zatížení.
  • vnitřní i vnější povrch z hygienické nerezové oceli
  • hladké provedení bez ostrých hran umožňující snadnou údržbu
  • snadné čištění díky odtokovému kanálku ve spodní části
  • podstavné nastavitelné nožky vysoké 50 mm (demontovatelné)
  • uzamykatelné dveře
  • možnost změny pravo / levého otevírání dveří
  • magnetické těsnění dveří

Rozměr:

  • vnější 2790 x 900 x 900 mm (vnější šířka při otevřených dveří v úhlu 90°je 910 mm), výška při demontované chladící jednotce 2490 mm*
  • vnitřní 2320 x 800 x 800 mm

 

 

Příbuzné zboží