Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Využití Cookies

Graff Lovecké gumáky 120

Novinka
Graff Lovecké gumáky 120

Lovecké gumáky se stylovým svrškem, posílené v nártu na 4,5 cm vysoké, stabilní základně. Vhodné do obtížných terénních podmínek. Mají vnitřní podšívku z 3,5 mm tlustého neoprenu, elastickou vložku a boční upínací popruh. Vhodné až do -10°C. Pohodlně se nasazují a správně přilnou k lýtku. Celková výška je 45 cm.

Skladem
2 390,00  s DPH
1 975,21  bez DPH
Skladem


Záruka:
2 roky
Výrobce:
Graff



Obrázek Název Naše cena Dostupnost
Graff Lovecké gumáky 120 vel. 40
Graff Lovecké gumáky 120 vel. 40
2 390,00 
1 975,21  bez DPH
Skladem
(1 ks)
ks
Graff Lovecké gumáky 120 vel. 42
Graff Lovecké gumáky 120 vel. 42
2 390,00 
1 975,21  bez DPH
Skladem
(1 ks)
ks
Graff Lovecké gumáky 120 vel. 41
Graff Lovecké gumáky 120 vel. 41
2 390,00 
1 975,21  bez DPH
Skladem
(1 ks)
ks
Gumáky GRAFF jsou 100% vyrobeny z gumy a vysoce kvalitního materiálu, který zajišťuje dlouhou životnost a odolnost vůči vnějším faktorům. Přírodní kaučuk používaný pro jejich výrobu neobsahuje žádné chemické přísady. Pro proces vulkanizace jsou povoleny pouze pigment a nezbytná aditiva. Proces vulkanizace kaučuku probíhá při nízkých teplotách, což pomáhá chránit přirozenou vlhkost kaučuku. To je nezbytné pro dlouhou životnost materiálu. Odolný povrch na horní hraně chrání vnitřní materiál před oddělením od pryže, což je důležité, protože hrana je vystavena oddělení při každém oblékání.
 
Splečnost Graff je předním polským výrobcem oblečení pro lovce, rybáře a všechny milovníky přírody. Kolekce značky Graff je určena pro outdoorové aktivity, ať už jsou rekreační, nebo profesní. Graff je mezinárodně známá a uznávaná značka s tradicí dlouhou přes 20 let. Důraz je kladen na nejvyšší kvalitu tkanin, přesnou výrobu a vysoký komfort zákazníka při každodenním používání. Značka vznikla v roce 1994 za účasti rybářů a lovců, s myšlenkou zdůraznit význam outdoorových aktivit v každodenním životě. Po velkém úspěchu v Polsku značka expandovala na mezinárodní trhy, kde konkuruje velkým a zavedeným společnostem.