Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Využití Cookies

FOR VNADEX Nectar vnadidlo anýz 4kg

Tip
FOR VNADEX Nectar vnadidlo anýz 4kg
VNADEX Nectar anýz - vnadidlo
Neodolatelná a intenzivně vonící vnadící směs určená pro černou zvěř.
VNADEX Nectar je pachová vnadící směs pro účely lovu, sčítání, fotografování a také filmování černé zvěře. 
Do 3 dnů
770,00  s DPH
636,36  bez DPH
Do 3 dnů

ks

Záruka:
2 roky
Výrobce:
FOR VNADEX



VNADEX Nectar anýz je účinný nejen divočáků, ale i jelenů, daňků a muflonů. Této vůni neodolá ani liška, kuna nebo jezevec. Pronikavou vůni zvěř cítí na velké vzdálenosti, čímž ji dokážete dostat přesně tam, kam potřebujete. 
 
VNADEX Nectar je pro černou zvěř tak neodolatelný, že ji nutí neustále vracet se na vnadiště i několikrát denně. Ani ten nejopatrnější divočák neodolá intenzivní vůni vnadidla VNADEX Nectar.
 
Způsoby použití:
 
- VNADEX Nectar se aplikuje na zem, na kmen...Důležité je, aby v oblasti ve které vnadíme bylo i krmivo (kukuřice, obilí, ovoce) , zvěř si spojí vůni s krmením a na vnadiště se bude chtít dostat jako první. 
 
- Abyste prodloužili pobyt zvěře na vnadišti, rozlejte VNADEX Nectar po větší ploše.
 
- Vůně vydrží na vnadišti až jeden měsíc. Po dešti se doporučuje vůni obnovit.
 
- Pro ještě lepší efekt používejte vnadidlo VNADEX Nectar v součinnosti s vnadidlem VNADEX Ultra.
 
- Dbejte na to, aby se vám vnadidlo VNADEX nedostalo na oblečení.

Příbuzné zboží