Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Využití Cookies

Chladnička LANDIG LU 4500

Doprava zdarma Novinka Tip
Chladnička LANDIG LU 4500

PChlaďák pro uskladnění až 2 ks srnců nebo 1 ks divočáka do 85 kg. Maximální zatížení závěsu 150 kg. 

2 týdny
27 720,00  s DPH
22 909,09  bez DPH
2 týdny

ks

Záruka:
2 roky
Výrobce:
Landing
Hmotnost:
80 kg



Již šestá generace chladících skříní Landig najde své uplatnění při uchování a zrání zvěřiny u mysliveckých sdružení, myslivců, drobných chovatelů, řezníků i ostatních zpracovatelů masa. Chlaďák Landig LU 4500 umožňuje zavěšení 2 ks srnců nebo 1 ks divočáka do hmotnosti 85 kg a jejich uchování v teplotách -5 až +16°C.

Charakteristika:

  • chladící skříň pro 2 ks srnců nebo 1 ks divočáka do 85 kg
  • objem 435 l
  • vnitřní výška 1695 mm
  • středový závěsný systém s max nosnost 150 kg
  • plně automatické odpařování kondenzátu
  • úsporný provoz (0,6 KWh / 24 hod)
  • elektronické nastavení teploty v rozmezí -5 až +16°C
  • vysoký chladící výkon 600W umožňující rychlé dosažení požadované teploty
  • napájení 230 V
  • TurboSystém zajišťující o 35% vyšší chladící kapacitu ve srovnání s chlaďáky nižších generací. TurboSystém umožňuje dosáhnout v krátkém čase potřebné teploty i při uskladnění velkého divočáka. Plně automatické odpařování kondenzátu nevyžaduje odmrazení. Díky optimalizaci chladícího systému je spotřeba energie o 10% nižší.
  • LWS - Tronic elektronický regulační systém pro přesné nastavení teploty s maximálním kolísáním 1°C. Díky tomuto systému lze chladící skříň použít i v prostředí s nízkou okolní teplotou, což u klasického termostatu může být problematické. LWS Tronic disponuje funkcí alarmu při rychlém poklesu teploty, digitální displej nevyžaduje výměnu baterie.
  • LaPlus nastavitelný cirkulační systém pro krátkodobé i dlouhodobé skladování. Vysoká vlhkost je optimální podporou procesu zrání masa s minimálním úbytkem hmotnosti a vysušení jeho povrchu. Cirkulační systém LaPlus zajišťuje rovnoměrné proudění vzduchu a rychlé chlazení i při plném zatížení. 
  • bílá barva
  • hladké provedení bez ostrých hran umožňující snadnou údržbu
  • uzamykatelné dveře
  • možnost změny pravo / levého otevírání dveří

Rozměr:

  • vnější 1920 x 600 x 670 mm
  • vnitřní 1695 x 505 x 490 mm
  • hmotnost 85 kg

 

 

 

Upozornění: Cena přepravy chladící skříně Landig LU 4500 Premium bude fakturována samostatně na základě poptávky - z důvodu různé ceny pro různou přepravní vzdálenost. Cenu Vám rádi sdělíme na vyžádání.

Rozvoz v rámci Zlínského kraje zdarma!!

Příbuzné zboží