Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Využití Cookies

Broková kozlice Beretta 686 Silver Pigeon I 12/76

Broková kozlice Beretta 686 Silver Pigeon I 12/76

Beretta 686 Silver Pigeon I je základní variantou v modelové řadě 686.

1-týden
47 500,00  s DPH
39 256,20  bez DPH
1-týden

POZOR: Pro zakoupení zbraně musíte mít platný zbrojní průkaz. Přidáním do košíku tuto informaci stvrzujete. Vámi objednaná zbraň bude připravena na osobní vyzvednutí na naší prodejně.

 

ks

Záruka:
2 roky
Výrobce:
Beretta



Univerzální lovecká brokovnice z produkce legendárního výrobce loveckých a sportovních zbraní Beretta. Nenáročným uživatelům bohatě postačí i na sportovní brokovou střelbu. Nízká cena a vysoká kvalita, těmito vlastnostmi se vyznačuje model Beretta 686 Silver Pigeon I. Broková kozlice je komorována v dnes velice rozšířené a univerzální ráži 12 s délkou komor 76 mm. Vhodná především na lov. Délka hlavní je 71 cm.

Pažba je vyrobena z ořechového dřeva. Na jejím konci je gumová botka pro vyšší komfort při střelbě. Zbraň není osazena poutky na řemen.

Technologie:

  • výměnné zahrdlení (5 ks v balení)
  • manuální pojistka (automaticky se nezajišťuje)
  • volitelná jednospoušť
  • ventilovaná lišta šířky 5 mm
  • vývrt s tvrdochromem, opatřený zkušební značkou pro střelbu ocelovými broky
  • nábojová komora 76 mm
  • vyhazovač vystřelených nábojnic 

Součástí balení:

  • odolný plastový kufr s logem Beretta
  • olej Beratta
  • výměnná zahrdlení (chockes).

Společnost Beretta je jednou z nejstarších zbrojovek v Evropě. Vznikla roku 1526. Sídlo firmy je od svého založení Bartolomeem Berettou v italském městě Brescia. 

Parametr Popis
Ráže 12
Délka nábojové komory (mm) 76
Délka hlavně (mm) 710
Spoušt Jednospoušť
Výměnné zahrdlení výměnná
Pažba ořech
Automatické zajišťování ne
Vyhazovač Ano
Příslušenství poutka